23 Eylül 2020
Gündem

YAPTIKLARI AÇIKLAMA HALKI KIZDIRDI

...........................

YAPTIKLARI AÇIKLAMA HALKI KIZDIRDI
9 Ağustos 2020

Bolu Belediye sözcüsü Rasim Özdemir'in Boluspor kongresi ile alakalı yaptığı açıklamada belediye başkanı Tanju Özcan'ın söylediğini belirttiği, "Başkanımız, her türlü desteği vereceğini, yalnız bırakmayacağını, kamuoyuna yansıyan borcun sadece Abdullah Abat ve yönetimine kalmış bir borç olmayacağını, borcun Bolu Belediyesi ve Bolu halkına ait olduğunu belirtti." demesi Bolu halkının geniş tepkisine neden oldu.

 

Rasim Özdemir'in açıklamasının basında yer alması üzerine neredeyse her kesimden tepki geldi. Bir çok paylaşımda, "Bolu halkının nereden borcu oluyormuş? Böyle bir açıklamanın amacı nedir? Üstüne basa basa belediye ve Bolu halkının borcu demek çok yanlıştır. Belediyenin kasasındaki para da halka ait. Halka sorulmadan birilerinin yapmış olduğu keyfi borcu halka yıkmak doğru değildir." seklinde tepki gösterildi.

 

RASİM ÖZDEMİR'İN BASINA YAPTIĞI AÇIKLAMA ŞU ŞEKİLDE;

Özdemir “Boluspor Kulübü Başkanımız Necip Çarıkçı’nın önümüzdeki sezon devam etmeyeceğini belirtmesinin ardından belediye başkanımız, Boluspor Kulübü’nün siyaset üstü olduğunu, herkesin sevdası olduğunu belirterek çıkacak muhtemel adaylarla ilgili bir çalışma yaptı. Bolu Belediyesi olarak her türlü desteği vereceğimizi söyledi, basına da yansıdı. Hangi aday çıkarsa çıksın, siyasi görüşüne bakmadan destek vereceğimizi, Boluspor’u hak ettiği yere taşıyacağımızı belirtmişti başkanımız. Geçmiş dönem Boluspor Başkamız Abdullah Abat’ın kamuoyuna yansıyan haberlerinin ardından belediye başkanımız ile görüştük. Başkanımız, her türlü desteği vereceğini, yalnız bırakmayacağını, kamuoyuna yansıyan borcun sadece Abdullah Abat ve yönetimine kalmış bir borç olmayacağını, borcun Bolu Belediyesi ve Bolu halkına ait olduğunu belirtti” diye konuştu.

15 yorum yapılmış

  • Vatandaş10 Ağustos 2020 - 01:49
    OTOPARKLAR, GÖLCÜK ŞU BU ÖNCELİK HEP FUTBOL ZATEN. Merkezde araç çekecek yer yok ya Bolusporun otoparkına ya da aracına ceza. BOLU HALKININ DEĞİL BORÇ SN ÖZDEMİR, SN ÖZCAN. Kim yaptıysa borcu o hesap versin. Zorla aday olmuyor kimse!
    %50 %50   (Toplam 4 oy kullanıldı.)
  • Vatandaş10 Ağustos 2020 - 01:49
    OTOPARKLAR, GÖLCÜK ŞU BU ÖNCELİK HEP FUTBOL ZATEN. Merkezde araç çekecek yer yok ya Bolusporun otoparkına ya da aracına ceza. BOLU HALKININ DEĞİL BORÇ SN ÖZDEMİR, SN ÖZCAN. Kim yaptıysa borcu o hesap versin. Zorla aday olmuyor kimse!
    %100   (Toplam 2 oy kullanıldı.)
  • Fatih Yılmaz 10 Ağustos 2020 - 02:19
    Futbolla ilgim yok banane
  • Bolu halkı10 Ağustos 2020 - 08:17
    Futbola yada boluspora destek vermek istemiyorum zaten hep başarısız boluda futbola ve voleybola verilen destek bireysel sporlara verilseydi herkes faydalanırdı tanju özcanada oy vermedim benim suçum ne niçin belediye zorla bana ödetiyor
  • Vatandaş10 Ağustos 2020 - 08:33
    Ohhh ne güzel dünyaymış birileri yesin köşe olsun oteller katlar yapsın birileri de çıksın vatandaşın cebindeki paraya gözü diksin buradan soruyorum çarıkçıya yıllardır takım yönetiyor ne yaptı boluspora faydasından çok zararı oldu oraya çıkıp takıma kayyum atanmaması için başkan oldum diye açıklama yaptı keşke sen değilde kayyum olsaydı en azından bitik bir takım ve borç az olurdu yeee babam yeeeeee takım mı kaldı kaliteli oyuncu mu kaldı İnşallah
  • Bolu 1410 Ağustos 2020 - 09:29
    Ne sacma bir aciklama borç bolu halkinin borcu derken bolu sporu sevmem nefret ederim bize sordunuzmuda bu aciklamayi yaptiniz bizim rizamizi aldinizmi kasasini kesesini dolduranlarin toplandigi biyer benim paramdan 1 kurus bolu spora gitsin alanada verenede zehir zikkim olsun ben su parami cop parami zar zor oderken bolu spormu odedi benim paralarimi belediye baskani benim bir delikli kurusumu boluspora verirsen bu dunyada obur dunyada fitil fitil ciksin senden hakkimi asla helal etmem
  • Murat10 Ağustos 2020 - 10:14
    Çarıkcı yesin içsin millet odesin binin milletin sırtına sizler nasıl adamsınız
  • Rasim işine bak10 Ağustos 2020 - 14:56
    Çok arzu ediyorsan kendi cebinden öde Rasim, boş konuşup milletin canını sıkma, millet ekmek derdinde sen top peşindesin.
    %100   (Toplam 1 oy kullanıldı.)
  • Aferin 10 Ağustos 2020 - 18:01
    Oyyy verenler nerede? Adam kuranı öperek ananızı ağlatıyor haberiniz yok. Ders olsun diye birşey anlamayan adamı getirseniz işte böyle olur herşey müstehak sizlere(seçmenlere).
    %100   (Toplam 2 oy kullanıldı.)
  • Aydın10 Ağustos 2020 - 18:56
    Birileri kulübün tüm imkanlarını kullanıp sömürsün...birileri belediyenin tüm imkanları kullanıp sömürsün...BORCU BOLU HALKI NA ÖDETİN....TEBRİKLER...DURMAK YOK YOLA DEVAM....SEÇİMDE CEVABI ALIRSINIZ...MERAK ETMEYİN...
    %100   (Toplam 1 oy kullanıldı.)
  • Metin10 Ağustos 2020 - 20:29
    Her kes bir ekip kuruyor... Belediye yönetiminde... Ve kulüp yönetiminde... İstediği gibi tüm imkanları kullanıp at koşturup yaşasın... Borcu katlasınlar... Faturayı HALK ÖDESİN....YAZIKLAR OLSUN
  • Ercan Türk 11 Ağustos 2020 - 00:46
    Bolu halkımı yaptı borcu. Benmi yaptım borcu. Kendi adına konuş tanju efendi. Bolusporu borca kim soktuysa o isimlerden al. Genelleme yapma kendi adına konuş.
    %50 %50   (Toplam 2 oy kullanıldı.)
  • Öz bolulu11 Ağustos 2020 - 07:37
    Hesapsız yediler içtiler otellerde harcadılar , şimdide Tüm Bolularin borcu deyen şerefsizler ... Belediyenin parası senin şahsi paran değil Tanju haddini aşma maaşın kadar konuş...
    %100   (Toplam 1 oy kullanıldı.)
  • Tggha11 Ağustos 2020 - 08:23
    Belediyenin görevi vergilerle su, yol, temizlik vs işlerinde kullanma. Tüpü bitmemiş yetimin hakkını futbol gibi özel şeylerde kullanmak değil bu kul hakkıdır. Haram olsun. O parayla gitde bir kaç fakire eşya al. İslam kıldan inxe kılıçtan keskindir
  • Mustafa Değer 11 Ağustos 2020 - 23:38
    Borç, borcu yapana rücu eder.. Yok öyle milletin sırtına yüklemek. Hacıvat........, Karagöz cereme çekecek. O kadar bonkerseniz ödeyin o zaman Boluspor'un borcunu, yalnız Bld. kasasından değil kendi kesenizden.. Buyrun...!!!